onsdag 2 april 2008

Godiset som försvann..

Som ni ser..fortfarande vaken!!=/ Har suttit o surfat lite o kollat på bilder på godis (jag vet, snacka om självplågeri!!) Mitt under denna suktande resa så kom jag på ett godis som jag älskade då jag var liten, men som jag inte sett på flera år...godispåsarna från Bonbon..ni vet "pissmyror", "måsskitar" osv...lite äckliga namn, men guuuuuuuuud så goda godisar!!!

Undrar om man kan få tag på dom någonstans fortfarande???

(Upptäckte oxo att det finns en nöjespark i Danmark som är byggd efter detta godis!!?? Bonbonland heter det och är Danmarks tredje största turistattraktion...)

Undrar om jag borde lägga ner alla tankar på dieter hädanefter?? Jag kanske får acceptera att jag är lagomt mjuk o go..samtidigt som jag kan äta allt det som jag älskar??

Äsch, jag får se den här veckan som en reningskur först o främst, så får vi se vad som händer sen!!

Lakrits är min största last..=P

Vore inte det här himmelriket så säg!!!!??MUMS!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

mmmm, vad mkt gott godis!