måndag 7 september 2009

I Värmlands skogar..

Lite bilder från helgen i Värmland...tyvärr så glömde vi kameran där nere med typ alla bilder på..men jag tog några med mobilen...
Här är den underbara lilla stugan..=)
..utsikten vid sjön..med en ö som jag svär att jag sett förr, trots att jag aldrig varit här..mystiskt..
<3
Det regnade en hel del i helgen tyvärr o Anders tog på sig en mössa som skydd...så fin=)
Sedan sköt vi prick med luftgevär..
..jag har inte skjutit sedan jag var liten..
..men lyckades träffa den här grejen ovan på andra försöket...=D
Anders syskon o pappa var oxo där o vi lagade mat, spelade spel o skrattade en hel del i helgen..trist att vi glömde kameran som sagt..=( En riktigt trevlig helg o jag längtar redan tillbaka..
Hej då...vi ses snart igen...

Inga kommentarer: