söndag 30 september 2007

dagen efter kvällen före...

Igår var ja ut me Lianda...hon kom hit först o vi satt o tjattra o drack....sen gick vi på Mobergs, riktigt mycket folk...d va så sjuuuukt varmt därinne!!! Vi hade riktigt kul iaf...
HAN hörde av sig...han kom förbi hemma hos mig före en sväng.....både ja o Lianda reagerade på att han betedde sig lite skumt, me tanke på att han sagt att han inte vill ha ett förhållande...men men d e väl killar antar ja...han höll på o skicka mess o sa att han sakna mig??!!Ja förstår ju nu va han mena....men d va bara lite skumt just då....tror att han blev sur sen då ja nobbade honom....för han sa att nu skulle vi bara vara kompisar....oki, fine by me!!!D har ja ju försökt säga så.....

Idag ska vi gå o handla inför våran lilla diet..barnmatsdieten!!Ja hoppas verkligen att d funkar...känner mig lite skeptisk, men d blir nog bra....

Ja har ju tidigare berättat om mina konstiga drömmar...i natt så drömde ja att ja tappa mitt hår!!! Ja undrar va d kan betyda....d va lite creepy iaf o känna hur håret bara lossna då ja tog i d....d e ju skräcken....skoja inte!!

oki...hjärnan fungerar inte riktigt som den ska idag....dagen efter o allt...så ja tror ja ger upp för tillfället...

ska ånga iväg nu...

1 kommentar:

sivl sa...

Hej!

Lyckades, tror jag, att lägga upp ett konto under tiden vi pratade...