torsdag 26 november 2009

Bad Romance..

Har haft lite mycket o tänka på de senaste dagarna, därför jag inte bloggat nåt...
Det är inte alltid så lätt att vara i ett förhållande tyvärr...ibland skapar det mycket huvudbry o mycket onödig stress...=(
Men nu ska jag göra mig iordning o åka in till stan..ska hjälpa en kompis med lite grejer nu på dan, sedan ska jag på Åsögatan o jobba kväll...vi har SoFo Night ikväll o har öppet till klockan 21, kan du så kom förbi!!=)
Dagens låt..fantastiska Bad Romance av den likaså fantastiska Lady Gaga!! Blir så partysugen då jag hör den..Så jäkla snygg video oxo!

3 kommentarer:

Alessandra sa...

Förhållanden är inte alltid lätta, men vad gör man inte för kärleken??
Ha en toppen dag och kväll!

Lady Gagas fanblogg sa...

Videon är verkligen underbar.

Toma sa...

Helt crazy video!