måndag 30 november 2009

Blue monday..

Vaknade i morse o kände mig jättekonstig..jag var alldeles varm över hela kroppen o hade ont lite här o där, men tänkte att det går nog över. Så jag gjorde mig iordning för att åka o jobba, men kom till Östra station o kände att det inte skulle gå..=( Det gjorde ont i hela kroppen o jag frös o ögonen sved o rann..så det var bara o åka hem o lägga sig igen o där har jag stannat hela dan..suck!! Känner mig så ynklig då jag är sjuk o speciellt om jag är ensam...buhu...
Ja, det där var dagens självömkan...
Filmen igår var bra, inte så bra slut tyker jag..men det var några riktigt bra stunder i den..ser fram emot nästa.. Har beställt de tre första böckerna nu, skulle verkligen vilja ha dom nu så jag hade nåt o göra då jag är hemma...men men den som väntar på nåt gott..=)

Inga kommentarer: