torsdag 1 juli 2010

Peace out..


Hinner nog inte med o lägga ut några bilder från lördagen förrän söndag då jag kommer hem från Peace and love som det ser ut o då är det ju en massa bilder därifrån som ska upp oxo...ja ja, det löser sig nog.
Nu har jag precis kommit hem från jobbet, något trött är man allt, en annan som har brukat gå o lägga sig senast halv elva förr...=/ Men man vänjer sig vid allt.
Irriterar mig mest på att jag tycker att det tar sån tid o lära mig o komma ihåg saker o ting(tur att man inte har några krav på sig själv=P), men karlarna har tålamod o är mer än hjälpsamma ibland;P Det känns så jäkla skönt o jobba med detta nu, istället för o ha pressen på sig att man måste kontakta folk o sälja osv..nu kan jag stå i mitt lilla hörn o jag får jobba med kroppen som sätter sina positiva spår om jag säger så=) Dels det o att jag är ute o går o springer osv har fatiskt resulterat i att jag får på mig ett par jeans som jag inte kunnat ha på 1,5 år!!=D
Gaahw, usch nu sitter jag här babblar i inget igen..
Tack för mig o gonatt Sverige.

Inga kommentarer: