onsdag 28 juli 2010

Tre bra filmer..




Men hej hallå...har liksom kommit av mig en hel del med bloggandet nu, dels för att jag mådde dåligt typ hela förra veckan=/(kände hunger på lördagen för första gången på 7 dagar=O) gick ju ner tre kilo på bara några dagar men dom har jag fått tillbaka serru..sen har internet krånglat osv.. det finns ju en del nackdelar med att bå på landsbygden=P Men huvudsaken att fördelarna överväger=)
Men iaf så har jag sett några bra filmer på slutet; CASE 39 Som kommer i september(tror jag om jag inte fattat fel), en thriller som är bland de bättre filmer i den genren jag sett ! Den är lite åt rysarhållet o håller måttet hela vägen till slutscenen där jag blev lite besviken, men en riktigt bra film!! Kul o se Renée Zellweger i en sån här film. Se den!!
Sen SHUTTER ISLAND, oxo en riktigt bra o lite annorlunda story som verkligen håller hela vägen...DiCaprio är suverän måste jag säga!
O till sist har jag sett SNABBA CASH, som är förvånansvärt bra för att vara en svensk film, något inspirerad av utländska action känns det som..hörde dock att om man läst boken blir filmen en besvikelse så jag passar på att läsa den så här efteråt. Men Joel Kinnaman är ju så fantastiskt snygg, att man kan titta på den bara för hans skull haha..helst i slutet då bratfrillan har rykt..oj oj oj!!=P
Jahapp, det var några filmtips ifrån mig så här mitt i ryssvärmen som tydligen är på väg in över Svea rike igen...jösses vad roligt det ska bli o åka o jobba nu på eftermiddagen=P
Nej, ta o dra ner rullgardinen o lägg er framför en rulle istället, med de här filmerna blir ni inte besvikna iaf.

Inga kommentarer: