onsdag 11 november 2009

Dagens problem, som egentligen inte är ett problem..

Igår blev jag frågad av min butikschef om jag skulle kunna tänka mig att jobba heltid istället för 80% som jag gör nu...det var en ganska lös fråga o inget som är definitivt..men jag vet faktiskt inte hur jag vill göra=S... Jag vet att jag borde väl säga ja till det, mycket pga att min kredittrovärdighet blir bättre, jag får mer i lön o det ser ju bättre ut i mitt cv...men jag känne rju redan n att jag hinner inte göra nå mer än att jobba, förutom på helgerna då...men jag kommer hem kring halv åtta varje kväll, det blir rätt långa dagar ändå o man hinner inte med o göra så mycket annat än o äta då.. Sedan har jag ett extrajobb som jag håller på med en till två kvällar i veckan, som ger en välkommen slant o som jag inte vill sluta med, men kommer jag o orka med det o jobba heltid?? Igår kom jag hem vid elva o det blir nog samma tid ikväll..men i morgon är jag ju ledig o kan vila ut, sen är det jobb på fredag...hade jag jobbat heltid, vet jag inte om jag skulle orka på samma sätt!!?? Det är ett I-landsproblem jag vet o många tycker nog att jag är dum o jag säger nej till jobb så som arbetsmarknaden ser ut just nu...men men..vi får se..

Så här trött känner jag mig nu, vill bara krypa ner i sängen igen o sova...

Inga kommentarer: