måndag 9 november 2009

Hundar, kändisar o kängor..

Den här dan har gått rätt segt... I morse vid femtiden for min älskling ifrån mig, tillbaka till Falun.=( Lägenheten känns alltid så stor o tom då han åker=(..
Har varit rätt lite kunder idag...men Josefin Craaford var in en sväng med lilla Annelie(hennes hund för er som inte vet det)..o hur söt är inte den lilla vovven?? Visst, alla chihuahuor(ingen aning om man skriver det så)är ju supersöta...men hon sprang omkring lös i butiken o luktade på alla klänningar, brydde sig inte särskilt mycket om människorna runt om henne o väntade på att matte Josefin skulle bli klar..
Absolut jättetrevlig tjej, hon är en av våra stamkunder o är lika virrig som hon verkar haha..
Det händer ju lite då o då att kändisar kommer in på jobbet..förra veckan var Robyn inne o shoppade loss lite, det är coolt o tänka på hur långt hon kommit sedan hon gjorde "Do you really want me.." Hon hade btw ett par sjuukt snygga skor på sig..ett par kängor med en massa spännen...ska nog ta o kika efter liknande...


Dom påminde om dessa..men var ändå snyggare på nåt sätt, kanske för att de var mer slitna..men dessa var ju schyssta dom med..=) Hittade dom på fyndtorget, men i fel storlek..ingen aning vart jag hittar nya..

En annan grej som hände idag, var att vi på jobbet blev erbjdna att vara med i bakgrunden på en reklamfilm för Berns som ska speas in i morrn kväll..hade ju varit sjuukt kul, men jag ska joba extra i morrnkväll o få in några väl behövda pengar!! Men några andra på jobbet ska dit o känner jag dom rätt så blir det nog lite partaj!=P

Inga kommentarer: