söndag 8 augusti 2010

Dead man walking..



Sitter just nu o målar lite o lyssnar på underbara Elin Ruth Sigvardsson! Jag bara älskar den här låten Dead Man Walking som hon framför på Mosebacke...den får mig att le trots ett rätt tragiskt innehåll, men den är ju bara fantastisk!=)
Som ni kanska förstått så blev det inte något Sonisphere för min del, vilket kanske var lika bra då man hört om dåligt väder=/
Nu ska jag till o göra mig i ordning lite för en blind date eller vad man ska kalla det..jag vet ju hur han ser ut, men jag vet ingenting om honom...det är väl nästan en blind date eller? Ja ja, han kom iaf fram till mig på jobbet efter att vi pratat första gången för några dagar sedan o bad om mitt nummer! O där stod jag täckt i spån, svettig som få o olja på överläppen som skapade en schysst liten mustasch=/ Mitt nummer? Ja jo, det kan du väl få sa jag o började förgäves försöka fixa till mig..haha..
Jag har ju ingen anledning o tacka nej o det är ju inte varje dag man är med om det där om jag säger så..
Jag har ingen aning vad vi ska hitta på, men det blir väl en fika eller nåt. Är ju lite dålig på sånt här, vad gör man på en date egentligen??
Ja ja..måste skrubba bort målarfärgen från mig själv nu o plocka av mig nördbrillorna för att försöka bli lite representabel=P

Inga kommentarer: