fredag 6 augusti 2010

In the middle..


Jamen jaha..nu ska vi se här då man budar på biljetter på tradera så räknar man ju med att säljaren ska vara på o vilja sälja eller hur?? Men inte i detta fallet..först o främst så lägger människan upp fel adress på kontaktuppgifter o sedan då han väl kontaktar en då är det bara nån dag kvar o vi sätter in pengarna o får inga biljetter..=( Det är ju så det kan gå med tradera, man vet ju aldrig om man får det man har betalat för..men jag har aldirg haft det här problemet förut som nu då vi skulle handla våra biljetter till Sonisphere i morgon. Så nu sitter jag här 500 spänn fattigare, ingen biljett rikare o dränker mina sorger i choklad o rött vin..perfekt efter en dag med migrän=/
O jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska chansa o åka ner ändå o hoppas på o hitta biljetter där nere eller på vägen eller om jag ska vara förståndig( som mamma sa att jag borde vara) o stanna hemma....suck, men det vore ju rätt kul o se Bruce(igen) på sin födelsedag, att se Mötley Crüe o hoppas på en bättre spelning o att se Hammerfall, för första gången, att se Imperial State Electric(Nickes nya band, riktigt bra!) o sen att ha sett Iggy IRL vore ju en rolig grej=P..
Får väl se hur kvällen o natten artar sig...sitter här med svägerskan o T2 som båda är barnlediga o glada o alla intar vi den glada dryckens rus, lyssnar på Iron Maidens bästa o drömmer vidare om rockens sköna toner..
Puss på er alla glada rockare o inte rockare för den delen..

Inga kommentarer: