fredag 24 september 2010

Hepp pepp kom igen kom igång..

Vi börjar om tycker jag, kände mig låg i morse därav den något trista låten. Men det är ju fredag för bövelen, inte kan man ju deppa då eller??=P
Ikväll ska jag min goding följa med på middag hos mamsen o några till ur familjen. Jag brukar vara väldigt nervös över sånt här, men något med han får mig att bli lugn.=)
Men iaf vi börjar på nytt med lite fredagspepp, nu är det helg...kom igång med lite Äppelknyckarjazz vet ja..=) den får iaf igång mig, så nu hoppar jag runt i lägenheten, städar lite, packar lite(ska inte sova hemma i natt o i morrn ska vi till Sundsvall över dan), sminkar mig o fixar håret o klär på mig...jag är ju kvinna eller hur?=P Inga problem o göra flera saker samtidigt..haha..
Men iaf kom igen pepp kom igång..nu är det helg!!=D

Inga kommentarer: