onsdag 1 september 2010

Ursäkta röran jag flyttar in..

Jamen godkväll på er, jag sitter nu o skriver i min lilla röra i min nya lägenhet där jag nu bor!=) Flyttade in igår o sov första natten här då, men är långt ifrån klar o jag plockar o grejar o donar hela tiden då jag inte är på jobbet. Önskar att jag jobbade kväll den här veckan så jag hade fre-sön på mig o bara göra i ordning allting men men..
Det känns otroligt bra iaf med hela lägenheten o jag är helt säker på att jag kommer o trivas här!=) En liten nackdel är att jag lyckats köpa en något stor soffa, fick lite panik då vi skulle in med den igår o den inte gick in genom dörren=O Jösses vad jag kände mig som en bimbo då, hade inte haft en tanke på o kolla det(dunkar huvet i väggen för min dumhet), men som tur var så visade det sig att det gick att skruva isär den o då fick vi upp den..men den tar hyfsat mycket plats i mitt lilla vardagsrum/sovrum men men den är mysig o fin så det får vara så helt enkelt!
Nu är jag trött som få kan jag tala om efter att ha flyttat o burit grejer igår, vaken rätt sent o jobbar dag o har dessutom handspikat idag för första gången på jag vet inte hur länge! Så kroppen är rätt mör o även huvudet, dessutom gömmer sig en liten förkylning inne i kroppen på mig o bara väntar på att få hoppa fram o visa sitt rätta jag=/ Typ alla runt om en är ju sjuk nu, så det vore väl ett mirakel om jag klarade mig undan..men man kommer långt på förnekelse=P
Tror faktiskt att jag ska ta o bege mig till drömmarnas land nu, resan dit känns inte särskilt lång så god natt på er..dröm sött.

Inga kommentarer: