måndag 25 januari 2010

Blue monday..


Inte nog med att det är måndag, jag är trött som få, börjar känna av halsont(Anders har legat hemma sjuk idag med halsont, så det vara bara väntat),men jag har inte råd att vara sjuk så jag har druckit echinagard o tagit bafusin o ska gå o lägga mig tidigt i hopp om att sova bort eländet!

Är även på lite irriterad över hur situationen ser ut just nu, vi är inte ovänner på nåt sätt o egentligen går det bra, men det är frustrerande o mitt humör pendlar hela tiden från ledsen, förbannad, utmattad, glad en sväng o så börjar det om...
Jag vill inte köra ut honom härifrån o det är inte bara han det beror på heller, men jag tror att båda kommer att må bättre till helgen då vi skiljs åt(nog för att det oxo kommer att kännas jobbigt!), men det känns mer naturligt att inte träffas då man har gjort slut o mycket snällare mot en själv.
Satt i helgen o räknade på min ekonomi o insåg att det kan nog bli svårt o behålla lägenheten någon längre tid, men ska ju absolut göra mitt bästa! Men jag har börjat kika runt efter lägenheter som är något billigare än min o försöker även att kika lite efter andra(lite mer välbetalda) jobb...
Mycket grubbel o negativt nu...
..men men, som jag alltid säger DET LÖSER SIG=)

Inga kommentarer: