onsdag 27 januari 2010

Ketchupeffekten..

Suck..precis då jag tänkte att allt kanske skulle kunna lösa sig o allt jobbigt var över så kommer verkligheten med ett slag i ansiktet! Nej, jag kan inte bo kvar i lägenheten, jag måste hitta något annat ställe att bo på, finns inga lägenheter till uthyres, bara rum....FUCK!
När ska jag få känna att allting är lugnt o ordnat omkring mig egentligen?? Jag kryper mig närmare 30strecket hela tiden o nånstans kan jag tycka att jag borde vara vuxen o i o med vuxen, tycker jag att allt borde vara stabilt! Men tydligen inte för min del!
Bor kvar nån vecka till o letar febrilt efter nytt ställe, blir väl att jag får ta nåt rum nånstans o skicka hem allt mitt möblemang till Hudik=(
Suck...just när jag trodde att jag kanske skulle kunna börja köra med dimljus åtminstone, så går säkringen o allt blev svart.....SUCK!!!!!

Inga kommentarer: