fredag 29 januari 2010

Men dra mig baklänges..

Men dra mig baklänges..
Min dag började med att mitt tåg var inställt o då har jag stressat iväg, något för lite klädd=/ bara för att hinna med tåget..men då får jag istället spendera en halvtimme på perrongen o vänta på nästa tåg(som var försenat)..=(
Så jag kom ungefär en halvtimme försent till jobbet, ska precis öppna dörren då fötterna försvinner under mig o jag känner en hård smäll mot armbågen o att jag slår i huvudet mot nåt hårt.. Irriterad över att ha ramlat, skyndar jag mig upp o in genom dörren. Jag märker efter en stund att det gör fruktansvärt ont i armbågen o huvudet värker, men jag tänker att det går över..
Men det gör det inte, armbågen protesterar i vissa rörelser o dunkar av smärta o huvudet värker o jag känner mig lite yr..
Det slutar med några timmar på akuten, röntgad skalle som inte visade nåt allvarligt, utan det var en lättare hjärnskakning o jag har förmodligen en spricka i armbågen! Den va inte bruten o behövdes inte röntgas enligt läkaren..
Sådär ja, då har man ställt till det lite till för sig själv o blir hemma från jobbet i morrn! Tur att jag är ledig söndag o måndag..kan jag ju passa på o söka lägenheter för fulla muggar...=/
Men ta det lugnt ute i snön o halkan..

Inga kommentarer: