fredag 16 oktober 2009

A browneyed handsome man..

Har precis kommit hem från musikalen Buddy Holly..o jag måste säga att Brolle gör honom rättvisa då det gäller sången!=) Jösses vad kul det va o höra alla det där underbara 50talslåtarna..hade nästan glömt bort hur mycket jag älskar 50tals rock...men det väckte en hel del minnen kan jag tala om!!=)
Jag lyssnade mycket mer på den musiken för några år sedan, då jag även brukade åka på cruisingar, träffar o rockabillyspelningar..men det mesta av det tog slut då det tog slut mellan mig o mitt ex....men musiken, stilen o bilarna ligger mig fortfarande varmt om hjärtat!=)
SÅ nu finns det nog en risk, chans, elle rhur jag ska uttrycka mig att en hel del 50tal o rock kommer att komma tillbaka in på bloggen igen....det är ju som jag skriver här intill(i pres) att jag älskar 50-tal o 80-tal!!
Lägger in en låt som tyvärr inte är med i showen..Browneyed handsome man..den låten har man minnen till kan jag lova;)

Så tack älskling för att du bjöd mig på den här kvällen!! Love you!

Inga kommentarer: