onsdag 14 oktober 2009

Denna Lars..

Ni som läste min blogg för ungefär ett år sedan kommer ihåg att jag var väldigt förtjust i Lars Eriksson som var med i Idol.. De flesta andra tyckte att han var bra från början, emn gillade inte hur han sedan "drev" med Idol..men jag gillade honom rakt av för allt han gjorde!! Jag tyckte det var skönt o se någon som var så självmedveten, han visste vem han var, vad som var hans stil o vad han ville o inte ville göra!
Men jag förstår att han provocerade..herregud, i Sverige där ingen ska utmärka sig mer än någon annan!!
Iaf så har jag ju läst o väntat på att hans egna skiva ska släppas...
Men idag hände en grej..jag ser att någon står vid kassan på jobbet, går dit för att hjälpa denna någon o vem står inte där om inte Lars!! Jag blev rätt paff först..haha.. Känns lite löjligt, jag brukar inte bli till mig av kändisar o absolut inte svenska kändisar..o den här killen är väl kanske inte jättekänd heller...men iaf så är han ju en storfavorit hos mig! Han gör underbar musik, har en underbar röst o verkar vara en så snäll o go kille.. så det var lite kul att han stod där framför mig helt plötsligt.
Jag var bara tvungen o fråga om hans skiva, när den kommer ut o han visste inte riktigt...den har varit klar sen i juni o han går själv omkring o väntar på att den ska släppas..där ser man!!=)
Lägger in videon med låten "Love" som han gör tillsammans med Elin Sigvardsson...o även en låt med bara han..


4 kommentarer:

Anonym sa...

Lyckost dig! vart jobbar du?

Hanna sa...

Jag har läst och hört att singeln skulle släppas 21 oktober och att skivan skulle komma 11 nov var inte detta datum han nämndde? Hoppas det inte har krånglat till sig.

Unknown sa...

haha ja visst e d lyckost mig=P ja jobbar på Beyond Retro, mest på söder men även på drottninggatan..

O han sa bara att han oxo gick o väntade på skivan..sa inget datum, konstigt, men hoppas den kommer ut d datumet..

Hanna sa...

Okej. Ja jag tror inte singeln kommer ut på onsdag för då borde man hört nått vid det här laget. Köpte han nått då?