onsdag 21 oktober 2009

Det här med sex..


Kommer ni ihåg hur det var innan man förlorade oskulden?
Hur spännande man tyckte att se en naken människa, kvinna som man..hur man kunde ligga i timtal o bara hångla o tycka att det var det bästa som fanns..
Hur man sög åt sig all info som gick att få tag på, vare sig det var i Kamratpostens "Kropp o knopp", VeckoRevyn eller i vanliga uppslagsböcker(det här var ju innan internet=P)..
För min del minns jag en speciell bok..det var en gammal bok, som helt plötsligt en dag stod i bokhyllan hemma i vardagsrummet när jag var kring 5-6 år. Jag är osäker vart den kom ifrån, men anar att den följde med i en boklåda som mamma ropat in på auktion. Men iaf, den boken var fylld med erotiska bilder av alla dess slag...minns inte vad som stod i den, det var inte lika viktigt..det var bilderna som eggade mig o fick mig att börja fantisera mer om sex o även att börja utforska mig själv..
Men trots min tidiga start av utforskanden, så dröjde det länge tills jag "gick hela vägen"...
Det blev många tafatta försök, men först då jag var 17 lyckades jag äntligen bli av med den..(äntligen, eftersom jag var sist kvar av mina kompisar)
Första gången var inte direkt nån extraordinär upplevelse(som för så många andra), men nu var det ju bara fritt fram o upptäcka sex ännu mer, med andra o mig själv! Jag visste ju att det bara kunde bli bättre hädanefter..
O visst var det kul, att uforska sex med olika killar genom åren...men nånstans gick det lite fel...
Att växa upp i ett bråkigt skilsmässohem, resulterade i (för min del) att jag sökte bekräftelse o uppmärksamhet från killar, genom sex o misstog det ofta för kärlek...men då kärleken fanns, då sprang jag..
Efter att ha blivit äldre o lärt av erfarenheter o analyserat min uppväxt, mitt beteende o mig själv, kan jag nu tycka att sex är roligt o jag kan ha det just för den anledningen o inget bekräftelsebehov...
Men de gamla tankarna finns där o jag kommer på mig själv att ofta backa för sex då mycket känslor är inblandade...

Konstigt det här med sex..så enkelt, men ändå så komplext....

Inga kommentarer: