tisdag 6 juli 2010

Flying solo..

Jag har hamnat lite efter i bloggningen de senaste dagarna, dels krånglar det med överföring av bilder o sen har jag haft lite fullt upp. Helgen i Borlänge på Peace and Love var kanon, trots att jag blev singel mitt upp i alltihop...=/ Men vi skildes som vänner o vi fortsatte att umgås. under helgen...men jag kände att det får vara nog nu, vi har försökt så länge o jag tycker inte att man ska behöva försöka så hårt att få det att fungera, det ska liksom flyta på lite bättre..
Men det är inte bara att göra slut med någon, sist vi försökte (i vintras) så blev vi ju tillsammans igen eftersom vi älskar varandra..men ibland räcker det helt enkelt inte. Han har varit en av mina närmsta vänner i ett o ett halvt år o jag kommer att sakna honom, men förhoppningsvis så kan vi umgås i framtiden för vi har väldigt kul ihop...
Nej, så helgen blev kanske inte som planerat...men det var mycket bra band o kanonväder(ifall någon missade den tropiska värmen), men det blev lite dåligt med sömn..man sover inte så himla bra i en bil o vi spenderade två nätter i bilen jag hade!=O Ena kvällen bäddade vi bak i bilen o vek ner sätena, men det var lite hårt o jag sov nog inte mer än två timmar åt gången sammanhängande. Andra natten sov vi i framsätet, det gick lite bättre..men då var det fruktansvärt varmt istället..men hellre det än att sova i tält.
Jag ska lägga in lite bilder från helgen, bara jag kommer överens med överföringen=/
Nu ska jag ta o krypa i säng tror jag upp till jobbet klockan fem i morrn bitti..
Puss o gonatt..

Här är jag då jag sover i bilen första natten=) Det ser skönare ut än det va kan jag lova!


Inga kommentarer: