söndag 4 juli 2010

Midsommardagskvällen..

Äntligen får jag in bilderna från midsommardagens bravader..bättre sent än aldrig eller hur=P
Vi började iaf kvällen hemma hos Lena i hennes nya mysiga lägenhet.. Jhonny o Annso kom o strålade ikapp, hon var så fantastiskt fin!=)
Ja körde på svart den här dagen med, men med en blå kavaj från Beyond Retro till..jag som alltid har fått höra att det är så kul att jag klär mig i mycket färg=P
Grabbarna från Vingåker var ju uppe som har blivit tradition över midsommar..här ser ni Oskar(vår egen lilla Frodo) som bröstar upp sig i en snygg tisha..
Vi satt ute o drack o prata tills vi fick tillsägelse att gå in för vi störde grannarna med musiken..
Det blev mycket skratt..=)
Fina flickor var det gott om..
..fina pojkar med för den delen=P
Koffes nya plastsyrra var med så jag passade på o fotas lite med henne o surrade säkert en massa goja om jag känner mig själv rätt=P (o förresten är det bara jag, eller HAR jag en väldigt grov hand för o vara tjej??)
Ida o Jhonny var solbrända o fina..jag är lite avis, men jag behåller nog min Nemi look ändå..haha..jag har ju inte så mycket val precis..
Ida hade med sig några kompisar, som jag tyvärr inte minns namnet på..=/
Lenas pojkvän Dennis var lite anti mig o min ständiga fotografering..=P
Efter en väldigt trevlig o rolig förfest så drog vi ner på stan till Café August, där jag snabbt insåg att jag fått i mig lite för mycket för att vara ute på krogen..=/
Linda gånger två o fina som få=)
Men som sagt jag dorg hem ganska snabbt, men väl hemma så var det ju 30års fest hos grannen o jag passade på o gå dit..
Klockan var ett o en hel del folk hade gått hem men några av mina vänner var där o shakeade loss=D
Födelsedagsbarnet själv, Olle Olsson..
Storebror var i gasen, sådan syster sådan bror..
Underbart med sommarnätter som är så ljusa eller hur??=)
Jag var ju bara tvungen o gosa med Freja=)
Olle hade fått en fin fotobok om sig själv..
O så den fina bilden av mig o "tvbonden" Pecka..
Tias o Thomas röjde..
Bröderna Bergström var oxo där..
O Robin..=P
o Christian..
Olle hade skaffat sig en liten gullig valp oxo..som jag inte kommer ihåg vad den heter..
Jocke o jag satt o pratade lite i gryningssolen..
..sen ser det ut som om jag o Thomas drog på äventyr..haha
..en vi gick faktiskt bara in hos Olle o satte oss o prata vid köksbordet..vi var faktiskt några tappra som höll ut till klockan halv sex..
En väldigt rolig, men lite väl blöt kväll...=P

Inga kommentarer: