måndag 11 juli 2011

Lena 25..

 I lördags samlades vi några vänner på Radjos uteservering för att fira Lena, som fyllde 25 år!=)
 Vi väntade på parkeringen på att födelsedagsbarnet skulle komma.. Ovan syns Jessica, Arbo, Emil o Dessan..Annso dök upp o såg lite stressad ut..

 Så dök resten av gänget upp med Lena o Dennis i täten, synd bara att Lena hamnade bakom blomman här=/
 Linda, Peter o Louise var oxo med o de två sistnämnda matchade varandra fint i färger=)
 Det bjöds på skumpa då vi satt oss..
O vi skålade..


 Ida o Per..
Varannan vatten ska det va=P
 Koffe var snygg som alltid.. 
 O jag o Peter var glada..

 Lena lånade mina glasögon o kände sig som en raggare..haha..
 Kärlek=)

 Här är allihopa..





 Dessan o Andreas..


 Jag o Peter delade på musslor till förrätt..så sjuuukt gott!!
 Det var en helt fantastisk sommarkväll att sitta ute o äta i..=)

 Clubsandwich till huvudrätt för min del..o jag orkade inte äta upp!!=O Typ första gången tror jag..=P

 Svensk sommar då den är som bäst..=)

 Fast framåt kvällen, blev det ändå lite kyligt tyckte vissa..
 O då var det dags för presentöppning..
 Det är första gången jag ger nåt liknande till någon, men det var ju vad hon önskade sig så=P=)
En köttyxa..eller kötthammare..eller vad heter det?? Ja, en sån där man bankar kött med iaf.. Den plus två flaskor glaze till kött fick hon av mig o Peter o hon blev ju riktigt glad över den så det var lyckat=)
 Så då sjöng vi Ja må hon leva för både Lena, Linda o Ida..

 Alla tre fyller de år dagarna efter varandra..=)

Men att fylla 25 vägde ändå tyngst..=P
Det blev en tidig kväll för mig o Peter, jag var trött o förkyld, då de andra fortsatte vidare på krogen..
Det var min lördagkväll..=)

Inga kommentarer: