söndag 10 juli 2011

Peace and Love 2011, part three..

Fredagen fortsätter..
 Vi var sjukt pepp under Social Distortion konserten=P


 Rock on!!=P

 Underbara tjejer=)
 Underbar musik=)
 ..o en underbar hatt..haha..





 Efter spelningen så tappade jag bort alla o mig själv o vandrade runt lite..men kom på att några kompisar från Stockholm skulle ju DJa på Galaxyscenen, så dit hittade jag o hann se det sista av Anni o Louise (La Petite Putain) spelning, vilken var helt suverän btw!


 Jag hade inte träffat dom sen jag slutade på Beyond Retro för drygt ett år sedan!! SÅ det var riktigt kul o se dom igen=)
 Jag fick följa med backstage till deras loge, där även fina Elsa (som jag oxo jobbade med på Beyond Retro) o hennes man Pontus som hade spelat tidigare under kvällen..
 Det dracks lite öl o pratades en hel del..o nu hade mitt batteri till kameran dött så bilderna från o med att de stod på scenen o några framåt är från mobilen..
 Därför det är lite kass kvalitét=/ men men..
 Jag satt kvar ett tag, men kände att jag var lite mer susig än vad dom var=P så jag drog vidare in i natten..
 Dagen efter så kom Ida o Anna o väckte oss o drog med oss till Kupolen för lite käk o lite laddning av mobiler o kamera..
 Vi låg rätt utslagna o trötta på golvet som många andra den dagen=P
 Jag försökte febrilt öppna luckorna på de tre timmar jag inte mindes sen kvällen före=/ Men en fin liten stjärna på kinden hade jag som minne av kvällen..det var en henna tatuering så ni vet..
Då vi var på väg tillbaka till campingen så ringde min pojkvän o berättade att han varit med om en mcolycka o väntade på ambulansen!=( Jag blev såklart chockad o grät en skvätt, men var glad över att han ändå var så pass bra att han kunde ringa..
Men stämningen sänktes en del o jag väntade otåligt vid telefonen för att få veta mer. Fick sedan veta att han knäckt fyra revben o punkterat en lunga.=/ Skönt att det gick så pass bra ändå, så valde vi att stanna kvar under kvällen men att dra efter Journey spelat.
Så jag försökte lyfta humöret o gjorde mig lite fräschare..raka sig under armarna i en hink på en camping är det inte varje dag man gör..haha..men är det ont om duschar o liknande så tar man vad man haver..=P
Hittade en cowboyhatt för 200 spänn sen som fick bli min..älskarn!=) 
 Såg de här snygga miniatyrgitarrerna o trumset som jag blev lite sugen på o köpa, men nånstans måste manju ge sig eller hur??=P

 Vi kikade en sväng på Mando Diao..som var riktigt bra..inga favoriter annars för mig, men riktigt bra live! Bara sångaren inte pratar så mycket så är det ännu bättre..=P

 Vi satte oss i gräset, lite slitna, lite nere o oroliga o bara tittade på folk o lyssnade på musik..

 Jag knäppte kort på en hel del människor som gick förbi om jag såg nåt jag gillade, eller inte gillade..haha..så här är lite festival looker..



 Converse o gummistövlar var givna favoriter som vanligt..





 Sen blev det langos o helgens första käkbild...hela helgen bestod av skräpmat o det är kanske inte det roligaste o se på bild=P Men gott är det ju..
 Lite fler looker..





 Sen skulle legenden Bob Dylan spela o många var vi som var taggade..
..men vilken besvikelse det var!!=( 
Närmare än såhär fick man inte se, jag fick en hand uppkörd i nyllet av en vakt då jag fota som förklarade att det var fotoförbud!! WTF?? Sen så gjorde gubben om alla låtar till en o samma melodi typ o jag kände knappt igen låtarna om det inte vore för att man texterna=/
en men, man har ju sett honom nu iaf!
Det kommer ett litet inlägg till från helgen i Borlänge snart..

Inga kommentarer: