måndag 11 juli 2011

Peace and Love, final part..

Jag fortsatte vara paparazzi på folk jag inte känner för att fota deras stilar osv..









 Såhär pepp var alla under Dylan konserten..=/ jag tror de flesta kände samma som oss...vilken besvikelse!=(
 Så vi gick en sväng för att fördriva tiden o sprang då på den första o enda Hudikbon på hela helgen, Markus. Vi surrade ett tag o sen drog vi oss tillbaka mot scenen där Journey skulle uppträda..
 DÄr hittade vi den här killen, som tyckte att jag skulle låta honom klämma på min rumpa eftersom jag fick fota honom..haha..tji fick han det=P
 Han hade ett väldigt sjysst visitkort som han glatt visade upp=P

 Sedan klev Journey upp o jag förundrades över sångarens öde, att bli handplockad via YouTube av ett så stort band..tagen från slummen för att sedan bli världskänd..heelt otroligt!


 Vi såg några låtar innan vi kände att det var dags att dra sig hemåt. Fick se o höra en av mina favoriter Seperate ways iaf=)

 På vägen ut så såg jag den här tjejen, som förmodligen var bland det sötaste jag sett på hela helgen=) Både kläder o utseende. Hon blev väldigt generad då jag sa det till henne o att jag ville fota henne..haha..men desto finare blev hon nästan=)

Så gick vi mot bilen, med Journey spelandes i bakgrunden. Jag kände mig nöjd trots vissa småmissöden under helgen o längtade hem för att träffa min sargade pojkvän som låg på sjukhuset. Jag åkte direkt dit på natten o dagen efter blev han utskriven. Man kan lugnt säga att han hade änglavakt den gången o jag tackar djupt vem det än var o nu vill jag inte släppa honom ur sikte.
Men Peace and Love, tack för i år o vi ses nog igen nästa sommar.

Inga kommentarer: