söndag 10 juli 2011

Peace and Love 2011, part two..

 Torsdagskvälen i Borlänge fortsatte med fantastiska M.I.A!=D Jag hade ståpäls under en stor del av spelningen!!=D Lite trist bara att man inte fick se henne på storbildsskärmarna!=/



 Som sagt helt fantastisk!! Efter henne så drog vi vidare till scenen bredvid, om jag minns rätt, för att titta på de fantastiska svenskarna...nämligen The Ark! 
Jag tycker det är rent ut sagt tragiskt att Sverige kommer att förlora detta underbara band!=(



 Kim träffade på en kille som hon försökte sno hatten av(ursäkta skakiga bilder)
 Jag försökte hjälpa henne..haha..
  
 Hon försökte övertyga honom att han var snyggare utan hatten, o fixade frillan åt honom..
 Vilket jag oxo höll med om, men han var stenhård..hatten fick inte följa med Kim=/
 Då Ola Salo närmade sig sina sista toner i den något svalare dalakvällen, så höll vi på att somna(eller snarare jag) o vi drog oss tillbaka mot bilen o en "ljuv" natts sömn..=P
 På vägen tilbaka gick vi förbi dessa...ehrm..jaja..=P
 Dagen efter, pigg o kry..
 ..gick vi över vägen till Kupolen för att ladda våra telefoner o kika lite i affärer..
 Det var fler än vi som hade samma tanke..vädret var inte lika strålande på morronen, så vi var många som slog ihjäl några timmar inne i köpcentret..
 Men då vi kom ut därifrån, ett x antal kronor fattigare hade solen tittat fram o vi svidade om o la oss på vår "fina" parkering för att sola lite..

 Det ser fantastiskt galmmigt ut o ligga på asfalten o sola eller hur??=P
 Några timmar senare åkte vi till Kims chef o duschade o bytte sedan om inför kvällen..
 Vi var lite Thelma o Louise aktiga den här kvällen ;)
 De fina bilderna tog den här trevliga tjejen som bodde i en husvagn bredvid oss..hon hade ruskigt fina tatueringar som hon ville visa upp=)
 Sen drog vi vidare till Kalmargrabbarna för att partaja lite=)

Det satt några i lite coola hattar där=P

 Jag drack cider o blev fotad av en av grabbarna..
 =)

 I husvagnen mitt emot bodde några riktigt söta tjejer, varav vissa ville vara med på bild.. 
 ..o vissa inte=P  
 Jag gillade vodkaflaskan som grabbarna hade=)
 O den grabben, som var den som tog bilderna på mig, gillade Kims hängslen..=P
 Jorå så att eh..=)

 Det blev lite grillning.. 
 ..o har man inga grillbestick eller liknande så får flacktången duga=P
 Ännu en "speciallackad" husvagn som stod på vår camping=)
 O just ja, jag köpte ju ett litet skelett under dan..som fick heta Åke, efter Ika i Rutans skelett Åke..minns ni??=) Han hängde med mig hela kvällen=P
 Det blev lite luftgitarr till Social Distortions toner..som uppladdning inför kvällens spelning..
 ..medan tjejerna fixade hår..
 ..så tog jag en titt i grabbarnas vagn..o var glad över att jag inte sov med dom=/=P
 ..utan med fantastiska Kim istället=)
 Jag diskuterade tatueringar med den här killen, som hade en i armhålan av nån anledning..den hade gjort ruskigt ont o göra=/ Kan tänka mig det=S
 Innan jag fick tillbaka min kamera, så fick jag posa lite..haha=P
 Det dök upp en tjej med helt otroliga ögon, nästan magiska ju=P
 Vi surrade, drack, skojade o kramades..

 O plötsligt rullade en hästtransport in mot vår plats o två riktigt sköna brudar presenterade sig..Ida upp till o Anna i svart ned till..
 Alla blev vi lite brydda över idén att bo i en hästtransport, men Ida förstod inte att inte föer gjorde som dom..det var ju genialiskt ju=P=)

 Jag hittade stolpen i vagnen o kände mig som hemma..haha..
 Nej då..men roligt var det o leka lite..=P
 "Kanske man ska byta karriär??" funderade jag sedan..haha..
 Men så släppte jag dom tankarna o började kramas istället=P
 ..jag tror jag nästan kvävde Ida med mina kramar..haha..

 De var helt klart två av de absolut skönaste tjejer jag nånsin träffat..heelt underbart galna!!=D
 Vi satte oss i bilen o surrade, lyssnade på Volbeat o drack..







 Sen efter lite bus runt om bilen, var vi plötsligt uppepå bilen=P
 Där Anna råkade trampa sönder takluckan=/ Åh, vad jag är glad att det inte var våran bil..å andra sidan hade vi aldrig klättrat upp på den heller så.. 

 Men men, tjejerna var lika glada ändå o vi pallrade oss iväg mot området för att se Social Distortion..
 Jag kikade lite på Idas tatuering..fin..
 ..o hon passade på att fula sig lite..haha..kanske mindre fint=P
Fler bilder från fredagen kommer snart..bloggen protesterar lite då jag försöker lägga in för många bilder=/

Inga kommentarer: