söndag 30 maj 2010

Cava in the cave..

Sista dagen på Beyond Retro började med tårta o slutade med cava i Grottan o vidare utgång...
Jag var klädd i lite fiftys style a la sailor..
Jackan o strumpbyxor är från HM o resten från Beyond Retro..
Efter jobbet gick vi o köpte lite cava o satte oss i Grottan där vi jobbar hela dagarna(lagret på Åsögatan) o skålade o sjöng med i låtar o pratade.. Fina Georgina (ovan), har jag bara jobbat med i 1,5 månad, men guud vad jag kommer att sakna henne!
Det kryllar av fina människor på Beyond Retro o den här kvällen var vi en väldigt begränsad skara, men jag hade väldigt roligt o hade nog inte velat haft det på något annat sätt.. Sara ovan, är en av de finaste människor jag träffat både in o utsida...hon ser ju ut o vara handplockad från 30-40talets modebilder..fantastiskt fin!
Ni ser ju vilken glamorös miljö man jobbat i..haha det är inte för inte som den kallas för Grottan..här ser ni bossen där inne, fina Evelina!=)
Sängkammarblick..=P
Rory kom in en sväng o skålade lite innan han drog vidare på annat håll..
Likaså söta Josefin kikade in..Älskar bakgrunden eller hur?=P
Sedan drog vi vidare mot Skanstull o Trädgården under bron..
Det är väldigt fint o mysigt där..lite som en minifestival...
O man är trygg från eventuella regndroppar med Skanstullsbron som tak..
Vi käkade lite god grillad mat..
Sen fortsatte tjattret o vi diskuterade om allt mellan himmel o jord o det blev en hel del asgarv över roliga incidenter..
Jag o Geo var lite likis med bandanas i håret..=*
Sen blev det mörkt o jag började känna framåt tolvtiden att det var dags att dra hem, jag skulle ju ändå upp o flytta dagen efter..
..så efter stora varma kramar sa vi hej då till Trädgården, Evelina o Sara..o jag o Geo gick armkrok till tunnelbanan där vi skildes näst intill gråtfärdiga o jag for hem till att sova min sista natt i min lägenhet i Hägernäs, trött något lullig o med både sorg o glädje i hjärtat..
En fiin kväll var det iaf..

Inga kommentarer: