måndag 3 maj 2010

Valborgshelgen..

I fredags var vi hemma hos mamma karl Lars-Göran o firade vi moster(ovan) som fyllt 50 i början av april o även min mamma som fyllde år på självaste valborg..


..lilla Vilding var sju självklart med o hoppade från famn till famn..=)
L-G har en imponerande samling med fickur...jag önskar jag hade ett åtminstone..
..eftersom han bor vid havet så är det ju självklart att han har små sjömän i fönstren som håller utkik..
Det bjöds på massor med läcker plockmat...
..som sagt Vilda gick från famn till famn..
..flying baby..=)
På kvällen tände vi en kasa nere på stranden o njöt av värmen den spred..
Moster, mormor o mosters gubbe Mats..
Mamma o lilla Emma..
..o mamma o jag..
..Sven-Olof o mormor o Elin..
Resten av helgen blev det inte så mycket bilder, men några iaf..bla på Vilda i hennes coola brillor..=P
Mina goa kissekatter Sixten o Sune..
O några till på fasters goaste..jag trodde aldrig man kunde älska någon så mycket..
Sedan var jag o hälsade på Lindis o söta lilla Affe, där jag spenderade lördagskvällen med filmtittande o godisätande..
Det blev en kort helg hemma i Hudik, men jag flyttar ju snart hem så..=)

Inga kommentarer: