onsdag 19 maj 2010

There's something in the air..

Är det bara jag eller gick det inte väldigt fort från vår till sommar?? Det är ju helt otroligt vilken värme som varit de senaste dagarna=)..
Det sämsta med värmen är att luften på jobbet blir tio ggr sämre än vanligt, vilket är väldigt dåligt eftersom vi inte har nån luft på jobbet...men men, snart slipper jag det o de andra slipper det snart oxo då lagret ska flyttas till Zinken i sommar.
Vi fick en liten surprise idag på jobbet, vi på lagret fick ett varsitt presentkort på 500.- styck för att vi jobbat så bra med öppningen av den nya butiken..=) Nice, då kan jag handla lite kläder utan dåligt samvete innan jag flyttar=)
Nu ska jag kolla vidare på Biggest Loser, har verkligen fastnat för det den här säsongen o jag bölar nästan varje avsnitt..haha..så jäkla blödig!!=P
Pöss på er..

Inga kommentarer: