fredag 28 maj 2010

Tårar..

Ok, jag börjar med att fråga: När ska Sverige inse att det vi håller på med inte fungerar?? Sparka Björkman o kom på något nytt säger jag bara!! Tycker synd om Anna som får stå för detta fiasko på grund av folket...jaja..
Men sen då, jag hoppades på fint väder idag eftersom det är min sista dag på jobbet idag o vi hade tänkt att sitta i Tanto efter jobbet o dricka o käka lite..men med den grå nyansen på himlen o de tårar som himlen fällde igår känns det inte lika aktuellt, får se vad vi hittar på istället.
Har en klump i halsen över att min tid på Beyond Retro är över, jag kommer att sakna alla dessa underbara o inspirerande människor!! Men jag kommer inte att sakna den dåliga lönen eller den usla arbetsmiljön..
Men det finns en risk att jag fäller nån tår ikväll...
I'm gonna miss you guys..

Inga kommentarer: