måndag 17 maj 2010

The doctor..

En ny vecka på gång o jag är ledig den första dagen, men ska snart iväg till doktorn..varför jag ska dit? Jag vet inte riktigt faktiskt, det var ju tänkt att jag skulle få medicin, men den har jag ju redan fått.... Ska väl prata om jag känt av några bieffekter o så kanske, men eftersom jag varit sjuk så har jag faktiskt ingen aning om vad som varit bieffekt o inte.=P
Jag tänkte avboka tiden, men man måste göra det fyra timmar innan tiden. Så jag ringde igår, men de har bara en telefonsvarare som talar om öppettider som är mån-fre med ingen möjlighet att lämna meddelande..jahapp, o de öppnar klockan 8 på morgonen o min tid är 08.30...det blir lite svårt att avboka då så jag lägger väl ut 320 spänn på något som jag inte har en aning om det kommer att ge något över huvudtaget....=S
So I'm of to the doctor then..
Visste ni att då jag var liten, trodde jag att alla tänkte på svenska...det spelade ingen roll vilket land de var ifrån jag trodde att alla tänkte på svenska o sen pratade på deras språk..haha sånt kanske man inte ska erkänna egentligen..=P

Inga kommentarer: