söndag 16 maj 2010

Do you want a bite? No, I'm sweet enough as it is..;)


Om man får hjärtklappning o svettningar av att äta något(som inte är jalapenos eller chili) så är det värt att fundera på om det verkligen är något man bör äta eller hur??
Hej, förresten..jag mår bättre nu, inte helt hundra, en bättre så jag är tillbaka på bloggen igen..
Men apropå hjärtklappningen, jag får det då jag äter eller dricker socker, äter onyttigt eller äter för mycket...undrar varför?? Önskar jag kunde sluta äta allt det tidigare nämnda..men det skulle ju kunna bli lite lätt tråkigt liv eller hur=P
Dessutom är det ju lättare sagt än gjort o skippa allt onyttigt bara sådär, kanske ska prova hypnos?? Vem vet, en pendel framför ögonen o någon som pratar med lugn röst "Du kommer aldrig att vilja äta något onyttigt igen.." Hmm..kanske skulle funka..=P