lördag 23 april 2011

En sorgens dag men en rolig gårdag..

Så kom den dagen då jag var fumlig nog o tappa min kamera o blixten gav upp=( Jag tappade den inte helt, men lyckades dunka ner den i stolen tyvärr o nej jag var inte full, det var innan jag började dricka=/ Så det blev inte många bilder från igår, men här är några som inte var jättesuddiga iaf..

 Claes o Natalie har en "fulhylla" i deras kök där de samlat dom fulaste grejerna som de anser att den andra har..haha..lite rolig idé ändå=P
 Nisses lillebror Pelle var oxo med o var på bättre humör än det ser ut..=P
 O Rogers lillebror Rikard var på topphumör=)
 Värdparet själva..
 Fin..
Sen gick vi på Tre Bockar o satte oss en sväng...på väggen där finns den snyggaste bilden som tagts på Jim Morrison nånsin.. O jag bara måste fråga har ni sett så perfekta läppar nån gång??=P
 Vi träffade Stefan o hans fru..=)
O Nisse träffade en gammal jobbarkompis som blev väldigt glad över o se honom=P..
Hade jäkligt roligt, men det blev en tidig kväll ändå.
Nu ska jag ta min älskade lilla kamera med mig o gå på Expert o hoppas att det bara är något enkelt fel o att det går o fixa det idag..
Håll tummarna!
Puss.

Inga kommentarer: