tisdag 19 april 2011

Kryssningen med stort K.. del 2

 Så efter en stunds väntan så drog karaoken igång..
 Dom här snubbarna gjorde en helt suverän Cornelis=)
 Sen klev våran Håkan upp o drog av en underbar Delihla!
 Som gammal dansbandssångare så är det inte så svårt..=P
 Vi andra var stolta..
 ..o hängivna fans..=D
 Linus var stolt över pappa sin..=) 
 Lisen blev helt plötsligt uppbjuden av någon..=)
 Det blev lite allsång..
 ..o kramar..
 =)
 O mera sång..
 ..o dans..=P Pappa var verkligen på g den här kvällen..=D
 Sandra tog plötsligt plats på scen då någon inte dök upp..
 ..men då hon inte kunde låten som spelades klev jag upp o hjälpte henne=P Michelangelo var det vi bjöd på=P
Grabbarna hurrade o hyllade oss då vi var klara=D
Sen blev det dans igen.=P
Sen flyttade vi oss några däck ner..där allt var lugnt o stilla..tills vi dök upp=P
Vi kollade in läget lite..
Come on katten d svänger ju=P


Pappa bjöd på dricka resten av natten eftersom jag varit upp på scenen o sjungit=D
Det blev nån tryckare..stackars Nesses rygg=P
Sen kom vi igång igen=D
Sandra o bröderna Näsman=)
Så här såg bandet ut..
Man måste ju vila lite mellan dans o sång o inta lite förfriskningar.. ;)
Sen smäller det igen..haha
Jag o Thony bjuder på en..vad ska man säga..rätt gräslig bild..haha
Stefan=)
Christer sittdansade=P


Johan..=P
När vi sedan skulle gå upp på tionde igen så kramade pappa Captain Morgan adjö o jag tog av mig klackarna o vi(jag o Sandra) dansade vidare fram till fyra o somliga fram till sex på morgonen.. Men kameran fick ligga i väskan under den tiden.. Men hade så sjukt roligt o dansade tills svetten rann..=P
Jag o Sandra var upp med tuppen två timmar senare för att käka frukost...o upptäckte att vissa hade inte ens tagit sig till hytterna för o sova=P
Eftersom min klocka gick på finsk tid o frukosten var efter svensk tid så var vi en timme tidig nästan innn frukosten öppnade=/ Så vi kikade lite på ett nyvaket Mariehamn en stund..
Sen blev det frukost..mums.. 
Sen efter en par timmar till sömn så klev vi upp o var med på musikfrågesport...vi vann inget tyvärr=(
Men kryssningspersonalen bjöd på sig själva..haha..
Stämningen var något lugnare denna dag, men lika glada var vi för det=P
Vissa fortsatte festen..
Så var det dags för finalen i karaoken som Håkan gått vidare till..tyvärr vann han inte..
Men enligt oss var han såklart bäst=)

På hemresan var många av oss riktigt trötta o slitna o intog lite olika sovställningar..=P
Pappa var lite lik Kung Louie i Djungelboken..haha..sagt med den största kärlek=)
Slangen var snygg i mina brillor ;)
Så gick det några timmar av sömn, snack, skratt så var vi äntligen hemma.
 Men fan va roligt vi hade o vilka underbara människor jag jobbar med!!=D
O om någon undrar vart min älskling var, så var han hemma...han hade inte pengar att åka med för tyvärr..

Inga kommentarer: