torsdag 7 april 2011

Skatt, katt men ingen hatt..

Lyckligast idag är nog jag...haha..jag fick ta alla skivor jag ville ha, heeelt gratis!!=D Fantastiskt ju, så nu sitter jag här med över fyrtio LP skivor o bara ler för mig själv. Känns som att jag hittat en skatt..haha
Det är ju något speciellt o lyssna på gamla låtar så som de lät på den tiden de kom, med knaster o allt!=) Fick höra av en kompis att jag är en hamster, samlar på onödigt krafs liksom...men jag kallar mig själv nostalgiker=D

Har suttit o surfat runt lite i inspirationssyfte inför den nya tatueringen, som jag nu vet ska bli en katt. Jag har alltid velat ha en katt tatuering för att katter står mig allra närmast, de är så himla speciella o att det går liksom inte o bestämma över dom.  Sen har jag ju smeknamn som Katten, Cat osv.. så why not liksom?=D
Sen vill jag nog att den ska vara lite lik min katt Astrid som jag fick ta bort för något år sedan, då hon blivit för gammal.=( Lite bitsk, väldigt fin, gosig o med en stark egen vilja..hon var verkligen MIN kisse!

Usch nu blir jag ju grinfärdig..='( Saknar min lilla fina kisse...

Inga kommentarer: