onsdag 6 april 2011

Vinyyyyler!!

Helt fantastiskt=) Förra veckan då jag jobbade kväll började jag o prata med en av dom jag jobbar med o han berättade att han har så otroligt mycket gammalt sparat som han inte vet vart han ska göra av, bla en massa vinylskivor.. Jag blev ju överlycklig o sa att jag kunde ta en titt om det fanns några skivor jag vill ha=P
Jag erbjöd mig oxo i o för sig att gå igenom hela deras källare efter grejer jag ville ha, men jag vet inte om han var så pepp på att släppa lös mig där inne..haha
Men idag kom han med en låda full med olika LP skivor som jag skulle kolla igenom för att se om jag gillar något...o OM jag gör!!=)
 Den här lådan är ju full av skatter=P
 Janis Joplin o CCR..
 Lite olika Beatles plattor, Simon &Garfunkel, T-Rex(som just nu snurrar under nålen=P) o Djungelboken på vinyl känns ju bara helt rätt!=D
 
Kikar man vidare bland alla skivor..
..så hittar man bla ABBA..
Barbra Streisand..
 ..o Nationalteatern, Elton John, Kim Wilde, Bette Midler, soundtrack till Flashdance, Lou Reed o en massa annat!
Hoppas nu bara att han inte vill ha allt för mycket för dom=/, jag kommer ju o vilja ha hur många som helst känns det som=P

Inga kommentarer: