lördag 2 april 2011

Fyndat..

Här är vad jag fyndade idag..
 ..en jättefin plast/tyg ros som jag bara måste ha..gillar ju o ha lite rosor som sticker fram lite här o där=)

 Det blev tre till Madonnaskivor(LP) , nu måste jag bara komponera ihop dom med de andra som hänger på väggen redan.. Förut köpte jag dom mest för omslagen, men nu kan jag ju även lyssna på dom eftersom jag fick en LP spelare då jag fyllde år!=)
 Fyndade två ramar för en tia, funderar om de ska få va som de är eller om jag ska måla dom i några roliga färger..har ju fler ramar liggandes hemma o en tom yta på väggen som bör fyllas..hmm
 Jag är inte religiös på något sätt, men ikonbilder o sådant kan ju vara väldigt fint ändå. Blev jätteglad då jag hittade den här gamla, slitna men fina för 15.-!!
  Den här lilla rackaren ska jag fylla med något, jag vet inte vad...men förmodligen blir det något som hör till köket.
Sen har jag ju nån form av kärlek till små o lite udda prylar som inte är till någon nytta..som den här lilla snubben!=)  
Hello Kitty dosan är fylld med så tuggummin o jag fick den av min syster för nåt år sen som en rolig grej bara..
Garfield..eller katten Gustaf om man vill det har jag oxo fyndat på loppis en gång..
 ..o här ser man den fyllda hyllan med både loppis, gåvor o fynd jag hittat på gatan.. 

Japp..det var det..
Nu blir det till o ta en snabbdusch, svida om lite o dra till Kim för årets första grillning!=P Solen tittar ju iaf fram litegrann mellan molnen..

Inga kommentarer: