fredag 1 april 2011

Happy feet..

Så då var det helg då igen..underbart!! Hade ju planer på att kliva upp i tid för att städa lägenheten idag innan jag ska till psykologen kl ett..en jag vaknade för en kvart sen!=/ Det får bli en snabbstädning då istället!
Vädret är ju rätt dystert idag, när tänker våren sätta igång på allvar egentligen?? I o för sig, det kanske är ett aprilskämt o imorron kommer ingen snö utan våren kommer fram? Wishful thinking tror jag det kallas va?=P
Okej..inget mer sölande nu. Nu blir det städning av både lägenhet o mig själv..
Men så här glad känner jag mig över att det är helg, över att jag ska få tillbaka pengar på skatten o över en hel del annat underbart o underbara personer som finns i mitt liv! (Det är ju förövrigt en jättegullig o bra film oxo, Happy Feet..har ni inte sett den? Se den!)

Inga kommentarer: