måndag 20 september 2010

Lördagen..

Lördagskvällen spenderades hemma i min lägenhet först med dessa tre fina tjejer, Marre, Kim o Lena..Vi drack vin o åt lite ost o kex o pratade om nya kärlekar, svårigheten med distansförhållanden o oundvikligen så diskuterade vi lite politik..
Finaste Marre som jag inte träffat på flera månader var ju uppe som sagt på besök o det är så skönt med kompisar som finns där o allt är som förr även fast man inte hörs varje dag..=)
Jag var glad över det fina sällskapet med dessa fantastiska tjejer, men mitt leende beror oxo på att jag har någon ny i mitt liv som jag börjar tycka om mer o mer..har fått höra att det inte är okej då det inte är så längesen det tog slut med Anders, men för mig finns det ingen tidsgräns på hur länge det måste gå innan man blir tillsammans med någon ny. Jag hade bestämt att jag skulle vara singel nu o att jag inte var redo för ett nytt förhållande, men så plötsligt träffade jag någon som det kändes att jag inte kunde blunda för, utan jag måste ta in det som händer o njuta av det som kommer..

Inga kommentarer: