måndag 27 september 2010

Vad e väl en bal på slottet..

Så var det måndag igen då.. Tiden går så himla fort tycker jag, då jag var i tonåren tyckte jag att tiden stod still o man bara ville att den skulle skynda på så man blev klar med skolan, fylla arton o gå på krogen osv... Men nu vill man liksom stanna upp lite o njuta av den tid man har på något sätt, det känns lite som att den rinner mig genom fingrarna. Så mycket man vill göra o så ont om tid på något vis.
Men men, det jag egentligen tänkte skriva om, var ju att idag har jag varit o provat ut klänningar inför modevisningen o mässan som är nu på torsdagkväll på Folkets Hus här i Hudik. En balklänning o en brudklänning o de satt som en smäck bägge två=) Kan mycket väl hända att detta är enda gången jag får bära en bröllopsklänning..men vem vet=P
Iaf lägger in några bilder..inte världens bästa..men bättre bilder kommer efter torsdag då jag är stylad osv.Den svarta klänningen blev jag lite småkär i måste jag säga, fick en riktigt fin midja i den=) o rätt sjysst form på bysten oxo om jag får säga det själv.=)Så här ser brudklänningen ut som jag ska gå i, var lite tveksam till den då jag såg den på galgen..men då den kom på tyckte jag den var jättefin(ska ju sj'lvklart inte ha min svarta bh på mig då) O så himla skönt att båda passade utan problem=P Så nu gäller det o hitta ett par passande skor till detta oxo.

Inga kommentarer: