söndag 17 februari 2008

Afternoon delight...

Nu har precis Elie åkt hem...har haft en hel dag med honom nu nästan o det är tredje gången jag träffar honom nu, fast det känns som att jag känt honom sedan länge....konstigt sånt där...hmmm..Men det känns väldigt bra=)....Jag har i o för sig lovat mig själv att inte vara så snabb på att mig hän denna gång....men det är ju sån jag är, spontan o impulsiv...så jo jag är jätteglad nu!!
Han är i alla fall en riktig toppenkille verkar det som=)
Han ska nog klippa mig på onsdagkväll...jag är lite nervös måste jag säga, men jag litar på honom att det bli bra!! Han är ju trots allt en riktigt bra frisör, det måste han ju vara efter att ha varit nominerad till "Årets frisör-07"
Kolla in hans hemsida vet jag...=)http://no-limits.se/
Natti natt på er

Inga kommentarer: