lördag 2 februari 2008

Blondie kanske???

Hej nu sitter jag här igen o surfar som vanligt..har blivit riktigt databeroende!! Ute yr snöstormen för fullt...o jag som vill ha vååååår!!Suck!!



Jag har funderat på en sak, tanken har slagit mig tidigare oxo men nu är den starkare än någonsin.. Då mitt löshår ramlar ur denna gång, blir jag nog så illa tvungen att klippa av mig mitt hår...det är ju så fruktansvärt slitet, så det får nog bli en väldigt kort frisyr! Eftersom jag aldrig haft kort hår, så känner jag mig lite skeptisk...men hittade på en sida http://amandas-shop.tjejsajten.se/ som sålde lite roliga peruker..o inte så himla dyra heller..=)
Man skulle ju kunna tänka sig då att jag borde falla mest för en långhårig peruk, men nej då..det blev den här korta vita peruken som fångade mitt hjärta...------>

Har ingen aning hur man skulle se ut i denna färg, men det skulle vara jäkligt kul o prova...kanske kunde bli lite tufft resultat oxo..eller så ser jag ut som ett freak!!

Inga kommentarer: