fredag 1 februari 2008

Hej mitt vinterland..


Nu sitter jag hemma hos pappa i lilla Rumsta. Fick en chock då jag klev av tåget i går kväll, det var så mycket kallare än nere i Norrtan. Det är ju mer snö här oxo, inte svårt med tanke på att det typ inte är nå snö alls där nere.

Det känns riktigt bra o vara hemma, har verkligen saknat alla den här veckan!!

Satt o läste Hudiksvallstidningen nu på morgonen o kom på mig själv med att sitta o läsa igenom lägenhetsannonserna....ingen aning om det bara är av ren reflex, eller känner jag kanske att jag vill flytta hem hit igen....??? Inte riktigt säker...Men detta vet jag, det har bara gått några få dagar utan att jag träffat alla där nere o jag saknar dom redan!!

I kväll blir det nog middag hos min kära mor o i morgon vankas det fest!! En gammal killkompis till mig fyller 25 o har slagit i hop sin fest med en tjejkompis, så det blir med andra ord 50 års fest!! Det kommer nog att bli riktigt mycket folk har jag en känsla av...kompisar från förr...haha


Nej, nu ska jag ta mig i kragen o läsa lite läxa....ekonomi, jippiiie...NOT!!!

Inga kommentarer: