torsdag 14 februari 2008

I dag e ingen vanlig da...För i da e d min födelseda!!!!

Japp...så är det!! I dag för 25 år sedan så slog jag upp mina gröna ögon mot världen för första gången..."Jag kan se tillbaka på ett liv av högst tveksamma situationer, jag har generat mig..hamnat i prekära situationer o sällan satt hälsan i främsta rummet...den kommande generationen har det mer förspänt...." (-McDonalds reklamen)
Vaknade idag av att det plingade på dörren...blev livrädd först, men kom sedan på att jag fyller år...=S=)...drog mig ur sängen o tittade ut genom kikhålet, men såg ingen...Efter ett tag ringde min telefon..det var Per som talade om att det var han som plingat på o tänkt sjunga för mig o gett mig tårta..=o Hur gulligt?? Jag trodde han drev med mig, men han sa åt mig o öppna dörren o där utanför stod ett litet paket med en prinsessbakelse i!!! Jag tror faktiskt inte att jag har varit med om något så gulligt någon gång i hela mitt liv!!!!

Min födelsedag ser ut att bli helt ok ändå (jag brukar alltid vara på dåligt humör då jag fyller år). Fick min första gratulation för dagen 00.01 i natt, Elie ringde o gratta mig då...jag blev så himla glad !!!=) Han är ju så himla gullig, han berättade att jag inspirerat honom!! Det är inte ofta man får höra det av någon!!

Här kommer iaf en liten bild på min alldeles underbara, alldeles egna tårta!!=)

Per....du är ju guld värd!!

Inga kommentarer: