lördag 9 februari 2008

Guilty as charged..

Japp..jag har gjort mig skyldig för att ha tagit mina vänner för givet!! Jag har haft så fullt upp med att försöka glömma det som varit att jag nu är nära att mista människor som står mig allra närmast...jag vet med mig att jag har svårt att hålla kontakten med flera människor på en gång...men jag hoppas att ni vet att ni betyder så himla mycket för mig!! Det är inte er jag försöker glömma, absolut inte!!

Jag känner nu att jag äntligen hittat vem jag verkligen är..o varje gång jag kommit hem, har jag varit livrädd att åter igen slinka in i min gamla roll...Jag säger inte att jag har förändrats så drastiskt, men jag känner en skillnad...o jag vet faktiskt inte vem jag blir ibland då jag är hemma...allt sitter nog i mitt huvud o jag måste försöka släppa det hela! Jag måste acceptera vem jag varit o vem jag blivit...


Och jag måste börja tänka efter vad jag säger o hur jag säger det....

Så förlåt alla som känner sig bortglömd o ignorerad!!


Inga kommentarer: