fredag 15 februari 2008

Flickvänner slår pojkvänner..

Om ungefär 40 minuter kommer Jasmine o Lianda o hämtar mig o vi drar då till Täby för en tjejkväll...det blir väl ett slags födelsedagsfirande för min del=)=) Alla mina flickvänner är där (ja, alltså alla här nere)...Det blir lite budgetmiddag, tacos...men det är ju såå gott o det funkar alltid=)
Hörde att det inte varit så bra drag på OffenCiven igår så de drar igång en fest ikväll igen o hoppas på en bättre uppslutning...får väl se vilken tid jag kommer hem så kanske man kikar förbi=S;)..vem vet...
Min tavla som jag skrev om igår blev inte riktigt som jag tänkte mig...vågar inte riktigt visa den här ännu...=S Men efter påtryck från Elie så funderar jag starkt på att lägga upp mina tavlor på internet, måste bara ha hjälp att skapa en hemsida...
Trevlig fredagkväll önskar jag alla=)=)

Inga kommentarer: