torsdag 7 februari 2008

Californication!!!!

Det här måste vara den bästa serien som går just nu!! Skoja inte att David Duchovny helt plötsligt är den hetaste killen....vilket är ganska skumt, med tanke på att han super ständigt o gör typ inget vettigt om dagarna...men han har den där attityden som får en helt knäsvag o det bara lyser ju sex om honom!!! Gahhhhhw...vill ha!!!!
Scenen i kvällens avsnitt då han o rödtotten gör slut..han sitter på sängkanten, alldeles nyvaken o orakad...o väldigt bakis...han vänder sig om o tittar på henne under lugg....trodde jag skulle dö!!!
Jag brukar säga att jag inte blir till mig över kändisar..men skulle jag träffa Duchovny i verkligheten o han vore som han är i serien..det skulle räcka med ett hej...
För att citera Renee Zellwegger i "Jerry MacGuire"...."You had me at Hello.."

Inga kommentarer: