måndag 11 februari 2008

Återblick..

Hej igen..
Tänkte bara prata lite om helgen...eller rättare sagt lördagkvällen..
Det började med att Karin skulle komma till mig o vi skulle käka ihop..men då hon kommer så märker hon att hon glömt plånboken hemma, med leg o pengar o allt i...hahaha..det var bara för henne o ta bussen tillbaka till Täby igen!!
I alla fall så kom hon o Lianda o Jenny (en tjej som pluggar i Gävle) hit till mig o vi kikade lite på melodifestivalen o drack (självklart=P)....vilken katastrof!! Christer sjögren i final??!! Hallå var det bara pensionärer som röstade eller??? Ja ja...man får hoppas att det kommer någon/några bättre senare..
Vi blev rätt dragna hela bunten....Marre satt hemma med sin mamma o lillasyster o mötte upp oss då vi skulle gå o ta stämpel på Mobergs...sen gick vi hem hit o festa lite till...
Det var en riktigt kul kväll ända tills vi ska gå tillbaka in på Mobergs...vakterna stannade mig o Lianda o ifrågasatte om vi verkligen skulle få komma in...så fulla var vi faktiskt inte!!Men han typ frågade "8x8??" Lianda drog till med något...självklart fel svar!!!! Då säger han åt oss att vi måste gå ett varv för att komma in...skitförbannade gjorde vi som han sa o när vi skulle gå in sen, säger han..var det inte ni som skulle bli chefer?? Hallå, ursäkta..vad spelar det för roll!!?? Hatar vakter som tror att dom står över alla andra!!

Senare på natten framåt stängning, så kom en kille fram till mig o sa att han gilla min stil osv..vi började prata o han följde med mig hem...vi pratade hela natten o skrattade en hel del kan jag lova!! Supertrevlig kille verkligen..o NEJ det hände INGENTING!! Men jag skulle gärna träffa honom igen..längesen jag kunnat prata så mycket med någon jag inte känner...
Vem vet vad som händer framöver...=)


Nej nu ska jag ta o hitta några kläder o ha på mig på streetdancekursen...hmm..

Inga kommentarer: