måndag 19 april 2010

Doctors app..


Vemodigt är det denna måndag.. Jag fick höra igår att jag förmodligen fått jobb hemma på Aven(gamla Forsa Trä) där jag jobbat förut o måste ju då säga upp både jobb o lägenhet här nere..
Jag vill flytta hem, men jag kan inte låta bli ändå att känna det som att det är ett misslyckande o flytta hem=/, vilket jag inte borde känna om det är något jag vill eller hur? Men jag har aldrig sagt att jag är logisk.
Nu ska jag snart iväg till läkaren, det blir väl lite provtagning o diskussion om ev medicin..320 spänn kostar mötet!!=O Lite lagom sådär sista veckan innan löning! Tur att man kan ta det på faktura. I eftermiddag sen ska jag tillbaka på samma ställe o träffa psykologen..bra planering haha..

Ja ja, solen skiner så det blir nog en bra dag ändå..

Inga kommentarer: