onsdag 7 april 2010

Klimakteriet here I come!

Det är skumt, varenda morgon de senaste veckorna har jag vaknat supersvettig med hjärtklappning o mår lite illa..det är ganska jobbigt o jag har ingen aning om varför. O grejen är att värmegrejen fortsätter hela dagen..va fan har jag kommit in i klimakteriet eller?? Det är det enda man hittar om man googlar nattliga svettningar, "klimakteriebesvär"..jaha jag tackar jag, jag har inte ens fyllt 30 än men klimakteriebesvären är här. Vad kommer härnäst då, ökad ansiktbehåring, mindre orgasmmöjlighet....looking forward to it..=S
Väskan är iaf packad o klar nu, med allt för mycket grejer o förmodligen sådant jag inte kommer att använda o jag har säkert glömt det jag behöver.. Men klockan sex idag så sätter jag mig på bussen hem till Hudik..wihee!=)
Lägger in en dagens låt...Slaptones "Please dont touch", love it!




Inga kommentarer: