onsdag 28 april 2010

Tittut..


Igår fick jag beskedet att jag får jobbet på Aven(Forsaträ) o jag känner mig rätt kluven nu.. Jag är glad att jag får det eftersom jag får flytta hem, men oxo lite kluven eftersom jag just flyttar hem (bokstavligen, ska ju bo hemma hos pappa igen), det känns ju även lite riskabelt eftersom jag inte kan veta att jag har jobb till hösten.. Men jag tror det kan göra mig gott o vara hemma i Hudik igen o ska jag vara krass så har jag inget val nu, jag får inte säga nej till ett heltidsjobb även om det är tillfälligt (arbetsförmedlingens o alfakassans regler)
Men det kommer att bli bra, det garanterar jag...=)
Så igår sa jag upp mig från Beyond Retro, finns nog en hel del som skulle idiotförklara mig för det draget..men det finns en baksida till allt..

Inga kommentarer: